Seuraava koulutus starttaa 31.11.2023. Kuuden kuukauden mittainen koulutus rakentuu kuudesta teemasta, kahdeksasta valmennuspäivästä ja henkilökohtaisesta sparrauksesta.
Markkinoinnin ja myynnin koulutuspolulla käymme läpi kuusi keskeistä kasvun rakentamiseen linkittyvää teemaa.
Teemat ovat:
1. Asiakasymmärrys ja markkinatuntemus
2. Myynti, asiakkuudet ja kumppanuudet
3. Kannattava liiketoiminta
4. Brändäys ja markkinointi
5. Houkuttelevan tuotteen rakentaminen
6. Digitaaliset työkalut mahdollistajina
Kuuden kuukauden koulutuspolkuun kuuluu kuusi virtuaalista valmennuspäivää ja kaksi livenä järjestettävää kasvutapahtumaa. Valmennukset vetävät rakastetut päävalmentajamme, joiden johdolla rakennat koulutuksen teemoihin konkreettiset askeleet välittömästi käytäntöön soveltaen. Valmennukset järjestetään etäyhteyksin Zoomin kautta.
Valmennuspäivien lisäksi oppimisen tukena ovat työskentelypajat, webinaarit ja digitaalinen oppimisalusta, jonne on koottu lisämateriaalia koulutuksen teemoihin liittyen. Pakettiin kuuluu myös ohjausta ja sparrausta asiantuntijoiltamme.